Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970692171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Botaniczna 60
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-392
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa@bursa.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50907c6b-7ba5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Górze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bursa.bip.zgo.pl/index.php?id=9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy
zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o
środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.
Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.
344).
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej e-mail: bursa@bursa.zgora.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy użyciu miniPortalu i ePUAP opisane
zostały w:
1) regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
2) instrukcji użytkowania systemu miniPortal – ePUAP, dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3)
warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
Dokumenty,
oświadczenia i informacje sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia
ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie
dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Dyrektor Bursy w
Zielonej Górze, ul. Botaniczna 60, 65-392 Zielona Góra; inspektorem
ochrony danych osobowych w Bursie w Zielonej Górze jest Pani Joanna
Kowal e-mail: bursa@bursa.zgora.pl W sprawach związanych z Pani/Pana
danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Bursa, ul. Botaniczna 60,
65-392 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną; Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo
zamówień publicznych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUR.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Górze.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2a - kalkulacja ceny
ofertowej.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji
przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej
umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
4. Zamówienie podzielone jest na trzy części:
a) część 1 – warzywa świeże
4.2.5.) Wartość części: 102617,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający
przewiduje zastosowanie prawa opcji do 20% zamówienia, poprzez
zwiększenie dostaw minimalnej ilości towaru opisanego w załączniku nr 2A
do SWZ, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem
zapisów umownych.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy;
c) wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie;
d) zastosowanie prawa opcji nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu;
e)
zrealizowanie prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego.
Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie wykonawcy
żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego;
f) skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie po zabezpieczeniu środków w planie finansowym zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-16 do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający
określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium
oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Górze.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2a - kalkulacja ceny
ofertowej.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji
przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej
umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
część 2 - warzywa okopowe
4.2.5.) Wartość części: 51232,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający
przewiduje zastosowanie prawa opcji do 20% zamówienia, poprzez
zwiększenie dostaw minimalnej ilości towaru opisanego w załączniku nr 2A
do SWZ, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem
zapisów umownych.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy;
c) wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie;
d) zastosowanie prawa opcji nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu;
e)
zrealizowanie prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego.
Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie wykonawcy
żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego;
f) skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie po zabezpieczeniu środków w planie finansowym zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-16 do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający
określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium
oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - owoce
4.2.5.) Wartość części: 5460,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający
przewiduje zastosowanie prawa opcji do 20% zamówienia, poprzez
zwiększenie dostaw minimalnej ilości towaru opisanego w załączniku nr 2A
do SWZ, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem
zapisów umownych.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy;
c) wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie;
d) zastosowanie prawa opcji nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu;
e)
zrealizowanie prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego.
Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie wykonawcy
żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego;
f) skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie po zabezpieczeniu środków w planie finansowym zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-16 do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający
określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium
oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz innych dokumentów
1)
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy
jest umocowana do jego reprezentowania; 2) pełnomocnictwo lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w
imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3)
dokumenty
określające zakres umocowania do reprezentowania wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie
ubiegających się o zamówienie; 4) w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany
złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1
oraz dodatkowo załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy
wspólnie ubiegającego się
o zamówienie w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zamawiający
bada, czy nie zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem wykonawcy.
3. Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę, regulującą ich
współpracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
4. Wykonawcy
składający ofertę wspólną są zobowiązani do złożenia oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały
przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający
informuje, że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy
zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-03 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ na adres skrzynki ePUAP: /BursaZG/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-03 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z
postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835 i 1713) zwanej dalej
„ustawą” wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006
r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej
„rozporządzeniem 765/20006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i
niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym dalej „rozporządzeniem
269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655 i
835) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3)
wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r.
poz. 217, 2105, 2106 i 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Załączniki
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Informacja: kwota przeznaczona
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 0 do SWZ – ID postępowania
- Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie wykonawcy
- Załącznik nr 4 do SWZ - umowa
- Informacja z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
- II ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Autor | |
---|---|
Data wytworzenia: | 2022-12-14 |
Osoba udostępniająca: | Wojciech Reslerowski |
Data udostępnienia: | 2022-12-14 15:15:08 |
Odwiedziny: | 259212 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Dyrekcja
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze - Ogłoszenie nr 620646-N-2017
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2018-11-10 r.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2019-11-21
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 30.11.2020
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze, z dnia 10.12.2021
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- Dostawy: Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Dostawy: Dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Gór
- Dostawy: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: Dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Dokumenty do pobrania
- Sprawozdanie finansowe