Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970692171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Botaniczna 60
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-392
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3299740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa@bursa.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b61c874-5f36-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426385/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08 08:34
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bursa.bip.zgo.pl/index.php?id=9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej, e-mail: bursa@bursa.zgora.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu miniPortalu i
ePUAP opisane zostały w:
1) regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
2) instrukcji użytkowania systemu miniPortal – ePUAP, dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3) warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Dyrektor Bursy w Zielonej Górze, ul. Botaniczna 60, 65-392 Zielona Góra; inspektorem ochrony danych osobowych w Bursie w Zielonej Górze jest Pani Joanna Kowal e-mail: bursa@bursa.zgora.pl W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Bursa, ul. Botaniczna 60, 65-392 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUR.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich do stołówki Bursy, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i załącznik nr 2A do SWZ - wykaz asortymentu oraz jego ilości.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji do 25% zamówienia, poprzez zwiększenie dostaw minimalnej ilości towaru opisanego w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki skorzystania z prawa opcji:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego;
b) zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy;
c) wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i umowie;
d) zastosowanie prawa opcji nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu;
e) zrealizowanie prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego,
f) skorzystanie z prawa opcji jest możliwe wyłącznie po zabezpieczeniu środków w planie finansowym zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3) dokumenty określające zakres umocowania do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz dodatkowo załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) załącznik nr 2A- kalkulacja ceny ofertowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
3. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę, regulującą ich współpracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ – przed podpisaniem umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-23 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ na adres skrzynki ePUAP: /BursaZG/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835 i 1713) zwanej dalej „ustawą” wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej „rozporządzeniem 765/20006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655 i 835) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105, 2106 i 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
Załączniki
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 0 do SWZ
- Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
- Załącznik nr 2 do SWZ - formularz oferty
- Załącznik nr 2a do SWZ - kalkulacja ceny ofertowej
- Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie wykonawcy
- Załącznik nr 4 do SWZ - umowa
- Informacja
- Informacja z otwarcia ofert oraz ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Autor | |
---|---|
Data wytworzenia: | 2022-11-08 |
Osoba udostępniająca: | Wojciech Reslerowski |
Data udostępnienia: | 2022-11-08 12:24:33 |
Odwiedziny: | 251265 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Dyrekcja
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze - Ogłoszenie nr 620646-N-2017
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2018-11-10 r.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2019-11-21
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 30.11.2020
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze, z dnia 10.12.2021
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- Dokumenty do pobrania
- Sprawozdanie finansowe