Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze, z dnia 10.12.2021
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej
60 w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970692171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Botaniczna 60
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-392
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3299740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa@bursa.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a632d12-5995-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309067/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10 09:55
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001718/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bursa.bip.zgo.pl/index.php?id=9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem
internetowym https://miniporlal.uzp.gov.pl; ePUAPu dostępnego pod
adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wnioski o wyjaśnienie treści
specyfikacji warunków zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną
na adres e-mail: bursa@bursa.zgora.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://rniniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
dostępnych pod adresem internetowym
https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. Do przygotowania oferty
konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego
lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i
przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania
danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie
dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że
administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Pan Dyrektor Bursy w
Zielonej Górze, ul. Botaniczna 60, 65-392 Zielona Góra; inspektorem
ochrony danych osobowych w Bursie w Zielonej Górze jest Pani Joanna
Kowal e-mail: bursa@bursa.zgora.pl W sprawach związanych z Pani/Pana
danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Bursa, ul. Botaniczna 60,
65-392 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną; Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo
zamówień publicznych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUR.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i
wędlin do stołówki Bursy, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - wykaz asortymentu oraz jego ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający
przewiduje zastosowanie prawa opcji od 40-45% zamówienia, poprzez
zwiększenie dostaw minimalnej ilości towaru opisanego w załączniku nr 1
do SWZ, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem
zapisów umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień złożenia p.ś.d. zgodnie ze
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
oświadczenie
wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ (w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie składa każdy z wykonawców, dotyczy także spółki cywilnej); w
celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego, lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru (w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty składa
każdy z wykonawców, dotyczy także spółki cywilnej). Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli
zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo
lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do
jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w pkt 1 SWZ oraz dodatkowo załączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający
informuje, że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy
zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych
postanowieniach
umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do
treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert:
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za
pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ na adres
skrzynki ePUAP: /BursaZG/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 11
miesięcy począwszy od dnia 01 lutego 2022 r., z wyłączeniem dni wolnych
podanych przez
zamawiającego np. wakacje, ferie - włącznie z tym
dniem, w którym wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie umowy osiągnie
wartość minimalnego wynagrodzenia dla Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 2
umowy, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
Załączniki
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 0 do SWZ
- Załącznik nr 1 do SWZ
- Załącznik nr 2 do SWZ
- Załącznik nr 3 do SWZ
- Załącznik nr 4 - Umowa
- Informacje potrzebne do spełnienia dalszych wymaganych formalności
- Informacja z otwarcia ofert
- Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej
- Plan postępowań na mięso
Autor | |
---|---|
Data wytworzenia: | 2021-12-10 |
Osoba udostępniająca: | Wojciech Reslerowski |
Data udostępnienia: | 2021-12-10 11:16:35 |
Odwiedziny: | 434718 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Dyrekcja
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze - Ogłoszenie nr 620646-N-2017
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2018-11-10 r.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 2019-11-21
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin dla Bursy w Zielonej Górze z dnia 30.11.2020
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze, z dnia 10.12.2021
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa produktów mleczarskich do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY, przy ul. Botanicznej 60 w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze - 2022
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki BURSY w Zielonej Górze
- Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- Dostawy: Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Dostawy: Dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Gór
- Dostawy: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: Dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy w Zielonej Górze
- Dokumenty do pobrania
- Sprawozdanie finansowe